film 011

در مور فیلم های روز دنیا و اهنگ

film 011

در مور فیلم های روز دنیا و اهنگ

film 011

وب در حال حاضر دارای چهار صفحه هست حتما از صفحه های دیگر نیز دیدن کنید.
(نظرات شما باعث دلگرمی ماست)
کانال اختصاصی سریال Supernatural ما رو حتما در تلگرام دنبال کنید
لینک کانال در پایین وبلاگ در قسمت پیوند ها در دسترس است .

  • ۰
  • ۰

سینما علیه ترامپ!!!

سینماهای آمریکا دست به ابتکار عملی تازه علیه ترامپ می‌زنند. ۱۸۰ سینمای آمریکا قصد دارند در روز ۴ آوریل فیلم معروف «۱۹۸۴» را نمایش دهند که موضوع آن رژیم‌های خودکامه است و بر اساس رمان معروف جرج اورول ساخته شده است.
چهارم آوریل روزی است که وینستون اسمیت، قهرمان رمان ۱۹۸۴، اثر مشهور جرج اورول نگارش یاداشت‌های روزانه خود را آغاز می‌کند. اورول در این رمان نظام‌های خودکامه و تمامیت‌خواه را روایت می‌کند.

دولتی که اورول در رمان ۱۹۸۴ به آن می‌پردازد، به عنوان برادر بزرگ یا ناظر کبیر همه چیز را تحت نظارت و کنترل خود دارد و می‌کوشد که شهروندان را با شکنجه و شستشوی مغزی مطیع خود کند.
این اثر الهام‌بخش سینماگران نیز بوده است. مایکل رادفورد، فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان بریتانیایی در سال ۱۹۸۴ روایتی سینمایی از رمان اورول ارائه داد؛ رمانی که در آن زمان استقبال و تحسین منتقدان فیلم را برانگیخت و امروز از آثار کلاسیک سینمایی محسوب می‌شود.
حال بیش از ۱۸۰ سینما در ۱۶۵ شهر آمریکا که تخصص آنها نمایش فیلم‌های هنری است، دست به ابتکار عملی تازه علیه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور ایالات متحده زده و قصد دارند در تاریخ چهارم آوریل فیلم “۱۹۸۴” را اکران کنند.
بانی این ابتکار عمل سازمان‌دهندگان “فستیوال فیلم کاپیتل سیتی” در ایالت میشگان آمریکا هستند. آنان برای این کار وبسایتی به راه انداخته‌اند.

منبع:بانی فیلم

  • ۹۶/۰۱/۱۳
  • علی رنجبر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی