film 011

در مور فیلم های روز دنیا و اهنگ

film 011

در مور فیلم های روز دنیا و اهنگ

film 011

وب در حال حاضر دارای چهار صفحه هست حتما از صفحه های دیگر نیز دیدن کنید.
(نظرات شما باعث دلگرمی ماست)
کانال اختصاصی سریال Supernatural ما رو حتما در تلگرام دنبال کنید
لینک کانال در پایین وبلاگ در قسمت پیوند ها در دسترس است .

۱۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کارلوس سالدانا کارگردان انیمیشن «ریو» با یک فیلم هیولایی باز می‌گردد.

بنابر گزارش سینما باکس کارلوس سالدانا که برای ساخت انیمیشن‌های پرطرفداری چون «ریو» و مجموعه‌های «عصر یخ» شهرت دارد، کارگردانی یک فیلم اکشن هیولایی زنده را برای کمپانی فاکس قرن بیستم برعهده گرفت.

این فیلم که «سایه‌ ها» (Shadows) نام دارد بر مبنای فیلمنامه‌ ای از نویسنده «لیست سیاه» یعنی جیسون میکالف ساخته می‌شود. این فیلم در فضای داستانی جستجو برای هیولاها و حیوانات عجیبی چون پا گنده می‌گذرد و اولین قسمت از فیلمی سه گانه است.

میکالف و سالدانا با تروور انگلسون کار تهیه فیلم را برعهده دارند.

میکالف پیش از این پروژه ای با چنین موضوعی را با کمپانی ایلومیشن انترتیمنت که از زیرمجموعه‌های یونیورسال است، در دست داشت.

فیلم «سایه ها» نخستین فیلمی است که سالدانا در جهان زنده کارگردانی می‌کند. در هر حال این کارگردان که آثارش همه پرفروش و پرطرفدار بوده‌اند، دو فیلم زنده دیگر نیز در دست ساخت دارد که شامل اقتباس سینمایی از مجموعه کتاب‌های «بی‌زمان» و نیز نسخه سینمایی از رمان گرافیکی «زنگار» نوشته رودن لیپ می‌شود.  

سالدانا ۵۰ ساله و برزیلیایی است.


carlos-saldanha-shadows

  • علی رنجبر
  • ۰
  • ۰
کالین فارل کارآگاه سریال محبوب «کارآگاه واقعی» به جمع بازیگران فیلم «وحشی‌های شگفت انگیز» پیوست.

 به نقل از سینما باکس کالین فارل بازیگر ایرلندی به جمع بازیگران فیلم «وحشی‌های شگفت انگیز» محصول جدید کمپانی وارنر بروس می پیوندد.

قرار است کالین فارل در کنار ادی ردمین، کاترین واترستون، ازرا میلر، آلیسون سادول و دن فاگلر به ایفای نقش بپردازد.

در این فیلم فارل در نقش «گریوز» جادوگری که با نوت اسکاماندر (ردمین) در نیویورک ملاقات می کند، ظاهر می شود. این فیلم که اقتباسی از مجموعه هری پاتر و کتاب «وحشی های شگفت انگیز و محل زندگی آنها» نوشته جی.کی رولینگز است، به داستان ماجراجویی نوت در جامعه مخفی جادوگران و تلاش او برای ثبت موجودات جادویی می پردازد. این داستان ۷۰ سال قبل از اینکه هری پاتر کتاب نوت اسکاماندر را در مدرسه بخواند اتفاق می افتد.

فیلمنامه این کار نوشته جی.کی رولینگز و کارگردانی آن بر عهده دیوید یاتس است. دیوید هایمن، لیونل ویگرام و استیو کلاوس نویسنده هفت فیلم از مجموعه هشت قسمتی هری پاتر، در کنار رولینگز تیم تهیه کنندگان این فیلم را تشکیل می دهند.


kalin farl

  • علی رنجبر
  • ۰
  • ۰

صبح امروز اطلاعات جدیدی در مورد انیمیشن تازه کمپانی فاکس منتشر شد.

کمپانی فاکس رسما اعلام کرد که قسمت پنجم از مجموعه انیمیشنی «عصر یخبندان» با نام لاتین Collision Course اکران خواهد شد. ترجمه فارسی این نام هم احتمالا چیزی بین «مسیر برخورد» یا «دوره برخورد» خواهد بود.

خبر دیگر در مورد این انیمیشن پر طرفدار این که تاریخ اکران آن هم از ۱۵ جولای به ۲۲ جولای سال ۲۰۱۶  منتقل شد. دلیل این موضوع اکران همزمان «گوست باسترز» توسط کمپانی سونی بود. به این ترتیب فاکس قرن بیستم از رقابت با حریف قدرتمندش کنار کشید تا فعلا «گوست باسترز» بی رقیب بماند. اگرچه این تغییر تاریخ باعث شد «عصر یخبندان: مسیر برخورد» با فیلم «شاه آرتور» کمپانی برادران وارنر همزمان شود. همین موضوع ممکن است باز هم باعث تغییراتی در زمان اکران فیلم ها شود.

در قسمت پنجم مجموعه «عصر یخبندان» صداگذاران پیشین از جمله دنیس لیری، ری رومانو، کویین لطیفه و جان لگوییزامو حضور خواهند داشت. همین طور این انیمیشن توسط مایک ثرمیر و گلن تی. چو کارگردانی خواهد شد.

  • علی رنجبر
  • ۰
  • ۰

انتشار فهرست دریافت‌کنندگان بیشترین دستمزدها در میان ستارگان سینما در سراسر جهان از رشد سریع دستمزد ستاره‌های بالیوود و سینمای آسیا و رسیدن آنها به جمع پولدارهای هالیوود حکایت دارد.

بنابر گزارش سینما باکسرابرت داونی جونیور، «مرد آهنی» هالیوود همچنان مانند سال گذشته و سال پیش از آن صدرنشین جدول منتشر شده از سوی نشریه فوربس در مورد مردان دریافت‌کننده بیشترین دستمزد ستارگان سینمای جهان است. با این حال جدول پولدارترین ستاره‌های سینما امسال از رشد مالی ستاره‌های آسیایی و به ویژه بالیوودی‌ها و پیوستن آنها به فهرست پولدارترین‌های سینمای جهان حکایت دارد.

رابرت داونی جونیور ستاره مجموعه فیلم‌های «مرد آهنی» و «انتقامجویان» در صدر جدول پولدارترین بازیگران مرد سینما از لحاظ دریافت دستمزد در یک ساله اخیر قرار دارد. در این جدول بردلی کوپر در جایگاه چهارم و تام کروز در رده ششم قرار گرفته و جانی دپ در امتداد سقوط آزاد سال‌های اخیرش در مقام دوازدهم است. اما نکته جالب و غافلگیر کننده در فهرست بازیگران پولدار سال ۲۰۱۵ حضور جکی چان در رتبه دوم، آمیتا باچان و سلمان خان به‌طور برابر در جایگاه هفتم و هشتم و آکشای کومار در مقام نهم است.

بر اساس این جدول که مجله فوربس منتشر کرده است، مجموع دستمزد بازی در فیلم‌ رابرت داونی جونیور در ۱۲ ماه اخیر ۸۰ میلیون دلار آمریکا (معادل ۵۱ میلیون پوند انگلستان) بوده است. جکی چان ستاره چینی هالیوود با ۵۰ میلیون دلار در مقام دوم است و وین دیزل «خشمگین ۷» با ۴۷ میلیون دلار در جایگاه سوم.

بردلی کوپر «تک‌تیرانداز آمریکایی» در ۱۲ ماه گذشته جمعاً ۴۱٫۵ میلیون دلار دریافت کرده و پس از او آدام سندلر کمدین با ۴۱ میلیون دلار در رتبه پنجم جدول منتشر شده از سوی فوربس قرار گرفته است. تام کروز که «مأموریت غیرممکن» پنجم او این روزها صدرنشین جدول فروش شده، با ۴۰ میلیون دلار درآمد در مقام ششم جدول نشسته است و پس از او آمیتا باچان و سلمان خان هندی، هر کدام با ۳۳٫۵ میلیون دلار جایگاه‌های هفتم و هشتم را به خود اختصاص داده‌اند. بازیگر بالیوودی دیگر، آکشای کومار با ۳۲٫۵ میلیون دلارپشت سر دو همتای خود در جایگاه نهم قرار گرفته است و مارک والبرگ ۳۲ میلیون دلاری که اخیراً «تد ۲» با بازی او روی پرده رفته است، دهمین ستاره این جدول است.

سایر بازیگرانی که نامشان در صدر این جدول است، عبارتند از دواین جانسن بازیگر عضلانی «سن آندریاس» با ۳۱٫۵ میلیون دلار در مقام یازدهم، جانی دپ «دزدان دریایی کارئیب» با ۳۰ میلیون دلار دوازدهم، لئوناردو دی‌کاپریو سفیر حسن نیت سازمان ملل متحد و ستاره «تایتانیک» و «گرگ وال‌استریت» و «بازگشته از گور» همراه با چنینگ تاتوم «سربرآوردن ژوپیتر» و «مایک جادویی» هر کدام با ۲۹ میلیون دلار در جایگاه سیزدهم و چهاردهم و کریس همزوورث مجموعه فیلم‌های «ثور» و دنیل کریگ جیمز باند هریک با ۲۷ میلیون دلار در رتبه‌های پانزدهم و شانزدهم.

فهرست تازه منتشر شده فوربس فقط مردان ستاره سینما را در بر داشته است و فهرست مشابه برای زنان ستاره سینما متعاقباً اعلام می‌شود.


actor

  • علی رنجبر
  • ۰
  • ۰

اعضای آکادمی علوم و هنرهای تصویری آمریکا، شریل بون آیزاکس را یک بار دیگر به عنوان رئیس این نهاد انتخاب کردند.

بنابر گزارش سینما باکس به نقل از تسنیم، شب گذشته در حالی انتخابات ریاست آکادمی علوم و هنرهای تصویری آمریکا برگزار شد که یک بار دیگر شریل بون آیزاکس موفق شد به عنوان رئیس آکادمی انتخاب شود. این تهیه کننده سابق بیش از بیست سال در هیئت رئیسه آکادمی بوده و در دو سال اخیر هم ریاست این نهاد را بر عهده داشته است. جالب است بدانید شریل بون آیزاکس سومین رئیس زن آکادمی و اولین آفریقایی- آمریکایی است که ریاست آکادمی را بر عهده گرفته است.

طبق قوانین آکادمی وی می تواند در چهار دوره یک ساله رئیس باقی بماند و تازه وارد سومین دوره شده است. همین طور شب گذشته مشخص شد جفری کرلند نایب رئیس اول آکادمی است.

گفته می شود فعالیت های اخیر شریل بون آیزاکس از جمله گرفتن مجوز تاسیس موزه آکادمی از شهرداری لس آنجلس از جمله مهم ترین دلایل تثبیت وی در پستش است. موزه آکادمی بودجه ای ۳۰۰ میلیون دلاری می طلبد که آکادمی تحت هدایت بون آیزاکس از پس این هزینه بر خواهد آمد.

cheryl

  • علی رنجبر
  • ۰
  • ۰

بنابر گزارش سینما باکس به نقل از آنا، ویل اسمیت ستاره سیاهپوست آمریکایی در پروژه سینمایی «زیبایی ناخواسته» (Collateral Beauty) به کارگردانی آلفونسو گومز-رخون به جای هیو جکمن استرالیایی سفیدپوست بازی خواهد کرد.

قرار بود هیو جکمن، بازیگر استرالیایی «مردان مجهول»، «بینوایان» و «پرستیژ» در فیلم «زیبایی ناخواسته» نقش مدیر شرکتی تبلیغاتی در نیویورک را داشته باشد که یک تراژدی در زندگی شخصی او اتفاق می‌افتد و همکارانش نقشه‌ای غیرمتعارف برای بیرون آوردن او از افسردگی می‌کشند که نتیجه‌بخش است اما پیامدهای این نقشه فراتر از حد تصور همه آنهاست. ورایتی چهارشنبه گزارش داد که ویل اسمیت به جای هیو جکمن در این فیلم بازی خواهد کرد، چون هیو جکمن درگیر پروژه «ولوورین» است که در ماه مارس ۲۰۱۷ (اوایل سال ۱۳۹۶) به روی پرده خواهد رفت. استودیو تصمیم گرفته بود جانی دپ بازیگر «دزدان دریایی کاراییب» را جایگزین هیو جکمن کند که آن نیز منتفی شد.

رونی مارا بازیگر «دختری با خالکوبی اژدها» (نسخه آمریکایی به کارگردانی دیوید فینچر)، «عوارض جانبی» و «کارول» بازیگر زن نقش اصلی فیلم «زیبایی ناخواسته» به تهیه‌کنندگی شرکت‌های پالم‌استار مدیا و لایکلی استوری است که فیلمبرداری نماهای اصلی آن در پاییز آغاز می‌شود.

«زیبایی ناخواسته» سومین فیلم بلند به کارگردانی آلفونسو گومز-رخون فیلمساز جوان متولد تگزاس و تحصیلکرده دانشگاه نیویورک و انستیتو فیلم بریتانیا است که کارش را با دستیاری کارگردان‌هایی مانند مارتین اسکورسیزی، آلخاندرو گونزالس اینیاریتو و نورا افرون آغاز کرده و کارگردان واحد دوم فیلم‌هایی مانند «بابِل»، «آرگو» و «جولی و جولیا» بوده و در تلویزیون کارگردانی سریال‌هایی مانند «داستان ترسناک آمریکایی» را بر عهده داشته است.

دومین فیلم بلند آلفونسو گومز-رخون، درامی با عنوان «من و ارل و دختر رو به مرگ» برنده جایزه ویژه هیأت داوران و منتخب تماشاگران جشنواره ساندنس ۲۰۱۵ و همچنین برنده و نامزد جوایز متعدد از جشنواره‌های نشویل و هاتلند، سیاتل و سیدنی در ماه خرداد به اکران عمومی رسید.

ویل اسمیت بازیگر و تهیه‌کننده ۴۷ ساله متولد فیلادلفیا از سال ۱۹۹۰ تاکنون در بیش از ۳۵ عنوان فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی حضور داشته است که از آن جمله فیلم‌های «پسرهای بد»، «مردان سیاهپوش»، «روز استقلال»، «علی»، «غرب وحشی وحشی»، «هنکاک» و «تمرکز» را می‌توان برشمرد. ویل اسمیت تاکنون دوبار برای «در جست‌و‌جوی خوشبختی» و ایفای نقش محمد علی کلِی در «علی» نامزد دریافت جایزه اسکار شده است.


vil smith

  • علی رنجبر
  • ۰
  • ۰

پس از موفقیت غیرقابل پیش‌بینی «دنیای ژوراسیک» در گیشه سینماهای جهان سازندگان این فیلم به‌دنبال ساخت قسمت دوم آن هستند.

بنابر گزارش سینما باکس چندی پیش فروش ۱٫۵۲ میلیارد دلاری «دنیای ژوراسیک» باعث شد این فیلم پشت سر «اوتار» و «تایتانیک» جیمز کامرون قرار گیرد و رکورد فروش «انتقام جویان» را بشکند تا سومین فیلم پرفروش تاریخ سینما لقب گیرد.

این فیلم با بازی کریس پرت و برایس دالاس هاوارد ساخته شده و داستان دو پسربچه است که برای تعطیلات به پارک ژوراسیک می‌روند، جایی که خاله‌شان یکی از مدیران رده بالای این تم پارک به حساب می‌آید. اما همه چیز خوب پیش نمی‌رود و یکی از خطرناک‌ترین دایناسورها فرار می‌کند.

«دنیای ژوراسیک» امسال در حالی توانست رکورد «انتقام جویان۱» را بشکند که «انتقام جویان: عصر آلترون‌ها» هم به‌صورت همزمان اکران شده بود و شاید خیلی‌ها فکر می‌کردند اگر فیلمی قرار باشد رکورد «انتقام جویان ۱» را بزند قسمت دوم آن مجموعه است. اما فروش ۱٫۳۹ میلیارد دلاری این فیلم نتوانست آن را به قسمت نخست برساند.

موفقیت بزرگ ساخته کالین تروورو باعث شد تهیه کنندگان و در رأس آنها کمپانی یونیورسال تصمیم بگیرد قسمت بعدی این فیلم را هم بسازد. حالا اخبار جدیدی از این پروژه به گوش می‌رسد. هفته گذشته یونیورسال ژوئن سال ۲۰۱۸ را برای اکران فیلم جدیدش انتخاب کرد. اگرچه کالین تروورو قرار نیست بار دیگر روی صندلی کارگردانی بنشیند اما با همکاری درک کانلی فیلمنامه قسمت دوم را خواهند نوشت. این دو متن فیلم اول را هم نوشته بودند. بازیگران اصلی قسمت نخست از جمله کریس پرت برای قسمت دوم قراردادشان را امضا کرده‌اند و استیون اسپیلبرگ هم از طریق کمپانی امبلین تهیه کننده اصلی این کار اعلام شده. طبق اعلام تروورو داستان قسمت دوم هم تغییری اساسی خواهد داشت، به‌طوری که دایناسورها فقط در یک تم پارک در جزیره‌ای دور و به‌صورت محدود به انسان‌ها حمله نخواهند کرد. مشکلات این بار بزرگ‌تر خواهد بود.

قسمت دوم «دنیای ژوراسیک» روز ۲۲ ژوئن ۲۰۱۸ اکران خواهد شد.


jurassic_world___wallpaper__no_logo__by_nordlingart-d8sliqw

  • علی رنجبر
  • ۰
  • ۰
نام فیلم فروش آخرهفته مجموع فروش هفته‌های اکران شده بودجه
1. Mission: Impossible – Rogue Nation $56.00M $56.00M 1 $150 million
2. Vacation $14.85M $14.85M 1 $31 million
3. Ant-Man $12.62M $132.15M 3 $130 million
4. Minions $12.20M $287.39M 4 $74 million
5. Pixels $10.40M $45.61M 2 $88 million
6. Trainwreck $9.70M $79.71M 3 $30 million
7. Southpaw $7.52M $31.58M 2 $30 million
8. Paper Towns $4.60M $23.82M 2 $12 million
9. Inside Out $4.52M $329.59M 7 $175 million
10. Jurassic World $3.80M $631.50M 8 $150 million

آخر هفته‌ی گذشته، پنجمین نسخه‌ی “ماموریت غیرممکن” توانست با اکرانی موفق و فروشی 56 میلیون دلاری، با اختلافی فاحش رتبه‌ی اول جدول باکس آفیس امریکای شمالی را تصاحب کند.

این فیلم پس از نسخه‌ی دوم این مجموعه که در سال 2000 با 57.8 میلیون دلار اکران خود را آغاز کرده بود، دومین آغاز پرفروش این مجموعه را از آن خود کرده است. عملکرد موفق این فیلم در گیشه و ستون نقد منتقدین باعث شده تا خبر ساخت نسخه‌ی ششم این مجموعه نیز تائید شود. قسمتی که به احتمال زیاد تابستان سال آینده اکران خواهد شد!

به این ترتیب تام کروز، بازیگر 53 ساله‌ و البته پرحاشیه‌ی دنیای هالیوود با این فیلم ثابت کرد که بعد از چندین دهه موفقیت و با کمترین فراز و نشیب ممکن، یکی از پر مخاطبترین و البته، گرانقیمت ترین بازیگران حال حاضر دنیاست.

در رتبه‌ی دوم، فیلم Vacation که بازسازی نسخه‌ی قدیمی فیلمی با همین نام است توانست با نزدیک به 15 میلیون دلار، رتبه‌ی دوم جدول را کسب کند. همچنین فیلم Pixels با 57 درصد سقوط فروش نسبت به هفته‌ی قبل، در رتبه‌ی پنجم قرار گرفت تا نیکلاس کیج دنیای کمدی، آدام سندلر را به صورت رسمی و نهایی، معرفی کرده باشد.


در هفته ی آینده منتظر اکران چه فیلم‌هایی باشیم؟

از قدیم الایام، ماه آگوست به ماه اکران فیلم‌های اضافه‌ی کمپانی‌های فیلمسازی معروف بود. به عبارتی، ماه آگوست در تقویم کمپانی‌ها، بعد از پایان تابستان داغ و پر از بلک باستر و قبل از شروع پاییز و فیلم‌های جدی و آماده برای رقابت در جشنواره‌ها محسوب میشود. با این حال، فیلم‌های اکران شده در این ماه همچنان شانس کسب رتبه‌ی اول جدول را دارند.

هفته‌ی آینده، “چهار شگفت انگیز” اکران جهانی خود را آغاز کرده و قطعا رقابتی جذاب با پنجمین قسمت “ماموریت غیرممکن” خواهد داشت.

  • علی رنجبر
  • ۰
  • ۰

کودی والکر کوچکترین برادر پل واکر بازیگر فقید و محبوب مجموعه «سریع و خشمگین»، در ادامه تجربه خود در عرصه بازیگری در فیلمی با حضور نیکلاس کیج، به ایفای نقش می‌ پردازد.

بنابر گزارش سینما باکس کودی واکر قرار است در فیلم «ناو ایندیانا پلیس: مردان شجاع» (USS Indianapolis: Men Of Courage) مقابل نیکولاس کیج بازی کند. بعد از وقفه طولانی در تولید فیلم «سریع و خشمگین ۷» به علت مرگ ناگهانی پل واکر در سانحه رانندگی در نوامبر ۲۰۱۳، کودی واکر و کولب واکر با پیوستن به جمع بازیگران فیلم برای بازی به جای برادرشان، به تکمیل فیلمبرداری پروژه کمک کردند و فروش ۱.۵۲ میلیارد دلاری را برای این فیلم رقم زدند و حالا کودی واکر ۲۶ ساله برادر پل واکر، قصد دارد بازیگری را ادامه دهد.

کودی که در ماه آوریل امسال برای ورود به عرصه بازیگری ابراز علاقه کرده بود، چند ماه بعد با کمپانی پارادایم قرارداد امضا کرد. کارگردانی«ناو ایندیانا پلیس: مردان شجاع» بر عهده ماریو وان پیبلز است و تام سیزمور و توماس جین از دیگر ستارگان این فیلم هستند. مایکل مندلسون و ریچارد ریوندا دل کاسترو کار تهیه کنندگی آن را برای کمپانی پاتریوت پیکچرز بر عهده دارند.

این فیلم به داستان خدمه ناو ایندیانا پلیس می پردازد که بعد از انتقال سلاح های اتمی که موجب خاتمه جنگ جهانی دوم می شود، پنج روز در دریای فیلیپین گرفتار می‌ شوند.


uss-indianapolis-movie

  • علی رنجبر
  • ۰
  • ۰

سام مندس، کارگردان «اسپکتر» تازه‌ترین فیلم از مجموعه فیلم‌های «جیمز باند» گفته است که قصد ندارد فیلم دیگری از این مجموعه را کارگردانی کند.

بنابر گزارش سینما باکس به نقل از مهر،  به نقل از بی بی سی، مندس که در سال ۲۰۱۲ اسکای‌فال از این مجموعه را هم ساخته بود گفته است که فکر نمی‌کند بتواند دوباره همین مسیر را طی کند و کارهای دیگرش را متوقف کند.

او به بی‌بی‌سی گفت که برای این دو فیلم در مجموع پنج سال زمان گذاشت و بیش از اینکه به عنوان شغل به آن نگاه کند، برایش سبکی از زندگی بوده است.

امروز همچنین اعلام شد که بیست و چهارمین فیلم «جیمز باند» با بازی دانیل کریگ که برای چهارمین بار نقش این مامور ام‌‌آی ۶ را بازی می‌کند روز ۲۶ اکتبر به طور همزمان در بریتانیا و ایرلند به نمایش در می‌آید.این فیلم از روز ۶ نوامبر نیز در آمریکا به روی پرده می‌رود.

اندرو اسکات، دیو باتسیتا، مونیکا بلوچی،‌ بازیگر ایتالیایی و لئا سیدو، بازیگر فرانسوی، از بازیگران این فیلم‌ هستند. کریستوف والتس،‌ بازیگر برنده دو جایزه اسکار، نیز در نقش شخصیتی به نام اوبرهاوزر در این فیلم بازی کرده است.

اسپکتر (Spectre) که در زبان انگلیسی خلاصه شده عنوان «مدیریت ویژه ضدجاسوسی، تروریسم، انتقام و اخاذی» (Special Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion) است، نام یک سندیکای جنایی بین المللی است که مرد شماره یک آن ارنست استاورو بلوفلد است.

این سندیکا در فیلم های جیمز باند در سال های دهه ۶۰ حضور داشت و پس از سال ها درگیری حقوقی سازندگان با یک تهیه کننده فیلم بر سر آن، دوباره در این فیلم وارد شد.

فیلمبرداری این فیلم در استودیو پاینوود و در چند شهر از جمله لندن، مکزیکو سیتی، رم و طنجه انجام شده است و بیش از هزار نفر در ساخت آن شرکت داشته اند.

«اسکای فال» فیلم قبلی جیمز باند پرفروش ترین فیلم تاریخ بریتانیا بود و فروش جهانی اش بالغ بر یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار (۷۰۰ میلیون پوند) شد.این فیلم همچنین برنده دو جایزه اسکار شد، یکی برای ادل، خواننده ترانه تیتراژ و یکی هم برای تدوین صدا


  • علی رنجبر
  • ۰
  • ۰

کمپانی دیزنی در ادامه ساخت فیلم‌های سینمایی از روی انیمیشن‌های کلاسیکش این بار می‌خواهد سراغ قصه علاءالدین برود.

بنابر گزارش سینما باکس چندی پیش کمپانی دیزنی فیلم «مالیفیسنت» را رونمایی کرد. یک اثر سینمایی فانتزی با بازی آنجلینا جولی که ماجراهای منتهی به اتفاقات انیمیشن مشهور و کلاسیک «زیبای خفته» را بازگو می‌کرد. این کمپانی قصد دارد فیلم مشابهی برای «علاءالدین» بسازد. این فیلم فعلا «جن‌ها» نام دارد و فیلمنامه اش توسط دیمین شانون و مارک سوییفت نوشته شده. تریپ وینسن هم وظیفه تهیه آن را بر عهده دارد.

فیلم جدید بیشتر بر دنیای «جن‌ها» تمرکز دارد و چگونگی کار آنها و اصلا چگونگی رفتن برخی از آنها داخل چراغ جادو را بیان می کند. شاید بزرگ ترین خلاء این فیلم کمدی فقدان رابین ویلیامز باشد. کمدین سرشناس آمریکایی در انیمیشن سال ۱۹۹۲ کمپانی دیزنی به جای جن یا غول آبی چراغ جادو صحبت می کرد. حالا با مرگ وی دیزنی باید دنبال گزینه های جایگزین برای بازی یا صداپیشگی در فیلم جدید بگردد.

اگرچه این پروژه در مراحل اولیه تولید قرار دارد اما گفته می‌شود دیزنی برنامه دارد تا با ساخت قسمت‌های بعدی آن را تبدیل به مجموعه «علاءالدین» کند و سرنوشت این کاراکتر عرب انیمیشن‌های دیزنی را روی پرده سینما و به صورت فیلم سینمایی دنبال کند.

هنوز اطلاعاتی از تاریخ اکران یا کارگردان آن منتشر نشده است.


alaedins

  • علی رنجبر