film 011

در مور فیلم های روز دنیا و اهنگ

film 011

در مور فیلم های روز دنیا و اهنگ

film 011

وب در حال حاضر دارای چهار صفحه هست حتما از صفحه های دیگر نیز دیدن کنید.
(نظرات شما باعث دلگرمی ماست)
کانال اختصاصی سریال Supernatural ما رو حتما در تلگرام دنبال کنید
لینک کانال در پایین وبلاگ در قسمت پیوند ها در دسترس است .

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

«عطش مبارزه: زاغ مقلد – قسمت ۲» (The Hunger Games: Mockingjay — Part 2) در اولین آخر هفته اکران در بازار جهانی ۲۴۷ میلیون دلار به دست آورد.

بنابر گزارش سینما باکس چهارمین و آخرین فیلم مجموعه سینمایی موفق “عطش مبارزه” (he Hunger Games) به کارگردانی فرانسیس لارنس در اولین آخر هفته نمایش در بازار آمریکای شمالی ۱۰۱ میلیون دلار فروخت که این رقم کمتر از حد انتظار کارشناسان بود.

کارشناسان پیش‌بینی کرده بودند “عطش مبارزه: زاغ مقلد – قسمت ۲” (The Hunger Games: Mockingjay — Part 2) با بازی جنیفر لارنس از جمعه تا یکشنبه حدود ۱۲۰ میلیون دلار در ایالات متحده و کانادا بفروشد، اما این اتفاق نیفتاد. فروش افتتاحیه “زاغ مقلد – قسمت ۲” در مقایسه با سه فیلم قبلی خیلی کمتر بود.

اولین فیلم مجموعه “عطش مبارزه” که از روی رمان‌های پرفروش سوزان کالینز ساخته شده‌اند، سال ۲۰۱۲ با ۱۵۲٫۵ میلیون دلار کار خود را شروع کرد. “عطش مبارزه: اشتعال” دومین فیلم مجموعه نوامبر ۲۰۱۳ در هفته اول نمایش ۱۵۸٫۱ میلیون دلار به دست آورد. در ادامه شرکت لاینزگیت تصمیم گرفت سومین کتاب سه‌گانه کالینز را در قالب دو فیلم روانه سینماها کند. “عطش مبارزه: زاغ مقلد – قسمت ۱” نوامبر پیش با ۱۲۱٫۹ میلیون دلار کار خود را شروع کرد.

در همین حال، “زاغ مقلد – قسمت ۲” در تعطیلات آخر هفته در ۳۲۵۰۰ سینما در ۸۷ بازار بین‌المللی اکران شد و ۱۴۶ میلیون دلار به دست آورد. به این ترتیب مجموع فروش جهانی این اکشن ماجرایی در سه روز اول اکران ۲۴۷ میلیون دلار شده است.

حدود ۷۰ درصد نظر منتقدان در وبسایت راتن تومیتوز نسبت به “زاغ مقلد – قسمت ۲” مثبت است. تماشاگران نیز در وبسایت سینمااسکور به این پروژه ۱۶۰ میلیون دلاری درجه A- داده‌اند.

با این حال، “عطش مبارزه: زاغ مقلد – قسمت ۲” بعد از “دنیای ژوراسیک” (۲۰۸٫۸ میلیون دلار) از یونیورسال، “انتقامجویان: عصر اول‌تران” (۱۹۱٫۳ میلیون دلار) از دیزنی، “خشمگین ۷” (۱۴۷٫۲ میلیون دلار) از یونیورسال و “مینیون‌ها” (۱۱۵٫۷ میلیون دلار) از یونیورسال، پنجمین فروش افتتاحیه یک فیلم در بازار داخلی از ابتدای سال ۲۰۱۵ تاکنون را به نام خود ثبت کرد.

“عطش مبارزه: زاغ مقلد – قسمت ۲” در ادامه ماجراهای فیلم قبلی روی می‌دهد. در شرایطی که جنگ پانم منجر به گسترش نابودی دیگر مناطق توسط “کنگره” شده است، کاتنیس اوردین (با بازی لارنس) رهبر ناراضی شورش علیه “کنگره” باید ارتشی را علیه رئیس اسنو بسیج کند و…

جاش هاچرسن، لیام همس‌ورث، وودی هارلسن، الیزابت بنکس، جولین مور، فیلیپ سیمور هافمن، جفری رایت، سام کلافلین، جنا مالونه، استنلی توچی و دانلد ساترلند از دیگر بازیگران این فیلم درجه PG-13 هستند.


کمدی کریسمسی “شب قبل” (The Night Before) از شرکت سونی دیگر فیلمی است که از جمعه در سینماهای آمریکای شمالی اکران شده است. این فیلم با بازی ست روگن، جوزف گوردون-لویت و آنتونی مکی با ۱۰٫۱ میلیون دلار فیلم چهارم هفته شد. داستان “شب قبل” در شب کریسمس در نیویورک روی می‌دهد و درباره سه دوست قدیمی است که در این شب به دنبال شرکت در مهمانی‌ها هستند.

این فیلم را جاناتان لوین کارگردانی کرده است. تماشاگران در سینمااسکور به فیلم درجه A- داده‌اند و ۶۴ درصد آرای منتقدان در راتن تومیتوز مثبت بوده است.

فیلم جیمز باندی “اسپکتر” (Spectre) با بازی دانیل کریگ با ۱۴٫۶ میلیون دلار و و انیمیشن سه‌بعدی “فیلم پیناتس” (The Peanuts Movie) از شرکت فاکس قرن بیستم با ۱۲٫۸ به ترتیب در رده‌های دوم و سوم جدول قرار گرفتند.

“راز درون چشمان آن‌ها” (Secret in Their Eyes) از شرکت اس‌تی‌ایکس به عنوان دیگر فیلمی که از این هفته روی پرده سینماهای ایالات متحده و کانادا رفته است، با ۶٫۶ میلیون دلار پنجمین فیلم پرفروش شد.

چوئیتل اجیوفور، نیکول کیدمن و جولیا رابرتز در “راز درون چشمان آن‌ها” بازی می‌کنند که بر مبنای فیلمی آرژانتینی به همین نام تولید ۲۰۰۹ و برنده جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی‌زبان ساخته شده است.

این تریلر را بیلی ری نویسنده فیلمنامه “کاپیتان فیلیپس” کارگردانی کرده و مارک جانسن (“رین من” و “بریکینگ بد”) تهیه‌کننده برنده اسکار تهیه کرده است.

“راز درون چشمان آن‌ها” درباره گروهی از مأموران تحقیق پلیس فدرال، اف‌بی‌آی – ری (اجیوفور) و جس (رابرتز) به همراه کلر (کیدمن) دادستان – است که وقتی متوجه می‌شوند دختر نوجوان جس بی‌رحمانه و بی‌دلیل به قتل رسیده است، زندگی‌شان ناگهان به هم می‌ریزد. ری پس از ۱۳ سال تحقیق روزانه برای پیدا کردن قاتل فراری، اکنون سرنخی پیدا کرده است که شاید با استناد به آن بتواند این پرونده را برای همیشه حل کند و قاتل شرور را به دام بیندازد، اما هیچ‌کس برای روبرو شدن با رازی تکان‌دهنده و غیرقابل توضیح آماده نیست.

مایکل کلی و دین نوریس دیگر بازیگران “راز درون چشمان آن‌ها” هستند. تماشاگران در سینمااسکور به فیلم درجه B- داده‌اند.

در حوزه نمایش محدود فیلم عاشقانه “کارول” (Carol) با بازی تحسین‌شده کیت بلانشت و رونی مارا در چهار سینما در نیویورک و لس آنجلس ۲۴۸٫۱ هزار دلار فروخت. این فیلم را تاد هینز کارگردانی کرده است.


  • علی رنجبر