film 011

در مور فیلم های روز دنیا و اهنگ

film 011

در مور فیلم های روز دنیا و اهنگ

film 011

وب در حال حاضر دارای چهار صفحه هست حتما از صفحه های دیگر نیز دیدن کنید.
(نظرات شما باعث دلگرمی ماست)
کانال اختصاصی سریال Supernatural ما رو حتما در تلگرام دنبال کنید
لینک کانال در پایین وبلاگ در قسمت پیوند ها در دسترس است .

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بازیگر ایرلندی نامزد جوایز اسکار و گلدن گلوب و ایفاگر‌ نقش پلیس یکه بزن این سال‌ها، قرار است در فیلمی جنگی نقش ژنرال داگلاس مک‌آرتور آمریکایی را بازی کند.


liam neeson Operation Chromite

بنابر گزارش سینما باکس به نقل از آنا، فیلم اکشن جنگی تاریخی «عملیات کرومایت» (Operation Chromite) در مورد جنگ آمریکا در شبه جزیره کره که به تقسیم این شبه جزیره به دو قسمت شمالی و جنوبی منجر شد با بازی لیام نیسن، بازیگر ایرلندی فیلم‌های اکشن این روزهای هالیوودی به روی پرده خواهد رفت.

لیام نیسون قرار است در فیلم «عملیات کرومایت» نقش ژنرال داگلاس مک‌آرتور (۱۹۶۴-۱۸۸۰) را ایفا کند، ژنرال پنج ستاره ارتش آمریکا و قهرمان جنگ جهانی دوم آن کشور و فیلد مارشال فیلیپین که در سال ۱۹۵۱ از سوی هری ترومن، رئیس‌جمهور وقت آمریکا از فرماندهی کنار گذاشته شد. به گزارش هالیوود ریپورتر، فیلم «عملیات کرومایت» قرار است در تاریخ ۲۵ ژوئن سال ۲۰۱۶ (۴ تیرماه ۹۵) همزمان با سالگرد آغاز جنگ کره (در سال ۱۹۵۰) اکران بگیرد.

عملیات کرومایت اسم رمز نبرد اینچئون بود که در تاریخ ۱۵ سپتامبر ۲۰۱۵ و اندکی بعد از شروع جنگ کره (که تا ۱۹۵۳ ادامه داشت) رخ داد. در این حمله غافلگیرانه نیروهای آمریکایی در کره جنوبی پیاده و مستقر شدند و نیروهای کمونیست کره شمالی را به عقب راندند و مقطعی از جنگ را به نفع آمریکایی‌ها رقم زدند.

لی جای-هان کارگردان «عملیات کرومایت»

فیلم «عملیات کرومایت» را جان اچ. لی (یا لی جای-هان) کارگردان کره‌ای تبار خواهد ساخت. این فیلم محصول کره جنوبی است و داستان آن بر محور هشت نفر از قهرمانان جنگ کره جنوبی بنا خواهد شد. بازیگران کره‌ای فیلم در مرحله بعدی این پروژه سینمایی انتخاب خواهند شد و گفته می‌شود هیون بین از بازیگران جوان کره جنوبی احتمالاً یکی از این هشت نفر خواهد بود.

هیون بین

فیلمبرداری «عملیات کرومایت» در نیمه دوم سال ۲۰۱۵ انجام خواهد شد. این یکی از معدود پروژه‌های سینمایی محصول کره جنوبی با حضور بازیگران هالیوودی خواهد بود. سال گذشته فیلم «برف‌شکن» (Snowpiercer) به کارگردانی بونگ جونگ هو با حضور بازیگران بین‌المللی همچون تیلدا سوینتن، اد هریس و کریس اوانز با بودجه ۱۴ میلیون دلار به عنوان پرهزینه‌ترین فیلم کره جنوبی تولید شد و حدود ۸۷ میلیون دلار در گیشه بین‌المللی فروش داشت.

لیام نیسن با نام اصلی ویلیام جان نیسن متولد ۱۹۵۲ در ایرلند شمالی، اولین نقش سینمایی خود را در سال ۱۹۷۸ در فیلم «پیشرفت زائر» به کارگردانی کن اندرسن بازی کرد و در سال ۱۹۸۶ در فیلم «مأموریت» رولاند جافی همراه با رابرت دنیرو و جرمی آیرونز و شش سال بعد در «شوهران و همسران» وودی آلن حضور پیدا کرد. با ایفای نقش اسکار شیندلر، تاجر آلمانی در «فهرست شیندلر» در سال ۱۹۹۳ بود که لیام نیسون نامزد اسکار، گلدن‌گلوب و بفتا را شد. وی در فیلم‌هایی مانند «مایکل کالینز»، «ملکوت آسمان»، «دار و دسته‌های نیویورکی»، «جنگ‌های ستاره‌ای: اپیزود یک-تهدید شبح»، «بتمن آغاز می‌کند»، «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد»، «خشم تایتان‌ها»، «خاکستری» بازی کرده و در سال ۲۰۰۸ با فیلم «ربوده شده» به قهرمان اکشن‌های دلهره‌آور تبدیل شده و نقش‌های مشابهی را در «ربوده شده ۲»، «ناشناس» و «بدون توقف» ایفا کرده است. از جمله فیلم‌هایی که در سال گذشته با بازی لیام نیسن به روی پرده رفته‌اند، می‌توان به «ربوده شده ۳» به کارگردانی الیویه مگاتن و فیلمنامه‌ای از لوک بسون، فیلم اکشن «تمام شب بدو»، کمدی «همراهان» و «تد ۲» اشاره کرد.

  • علی رنجبر
  • ۰
  • ۰

مسئولان برگزاری جشنواره فیلم ترایبکا (Tribeca Film Festival) زمان برگزاری این جشنواره در سال ۲۰۱۶ را مشخص کردند.

بنابر گزارش سینما باکس پانزدهمین دوره جشنواره فیلم «ترایبکا» برای دومین سال متوالی در «Spring Studios» میزبان فیلم های سینمایی، کوتاه، مستند خواهد بود.

قرار است پانزدهمین دوره این جشنواره که رابرت دنیرو یکی از موسسان آن بوده است از ۱۳ تا ۲۴ آوریل ۲۰۱۶ برای دومین سال متوالی در محل «Spring Studios» برگزار شود.

این جشنواره که توسط رابرت دنیرو، جین رزنتال و کریگ هاتکوف در سال ۲۰۰۱ تاسیس شده است، از روز چهارشنبه فراخوان پذیرش فیلم های داستانی، مستند و فیلم های کوتاه و پروژه های داستان گویی تعاملی را اعلام کرده است.

تقویم پانزدهمین دوره این جشنواره به شرح زیر است :

۱۴ سپتامبر، آغاز زمان پذیرش فیلم های سینمایی، فیلم کوتاه و داستان گویی تعاملی.

۱۶ اکتبر، پایان مهلت اولیه برای فیلم های سینمایی و فیلم های کوتاه.

۲۵ نوامبر، پایان مهلت پذیرش رسمی برای فیلم های سینمایی، فیلم های کوتاه و داستان گویی تعاملی.

 ۲۳ دسامبر، آخرین مهلت پذیرش فیلم های سینمایی.

این جشنواره برای سومین سال متوالی برای تشویق فیلمسازان زن، جایزه «نورا افرون» را به ارزش ۲۵ هزار دلار به فیلمسازی اهدا می کند که اثرش دربردارنده دیدگاه و روح فیلم های «نورا افرون» است.

 
tribeca-film-festival-2016


  • علی رنجبر