film 011

در مور فیلم های روز دنیا و اهنگ

film 011

در مور فیلم های روز دنیا و اهنگ

film 011

وب در حال حاضر دارای چهار صفحه هست حتما از صفحه های دیگر نیز دیدن کنید.
(نظرات شما باعث دلگرمی ماست)
کانال اختصاصی سریال Supernatural ما رو حتما در تلگرام دنبال کنید
لینک کانال در پایین وبلاگ در قسمت پیوند ها در دسترس است .

  • ۱
  • ۰

سوپرنچرال (به انگلیسی: Supernatural – به معنای فراطبیعی) یک مجموعهٔ تلویزیونی درام فراطبیعی ساخته شده توسط اریک کریک است با بازیگری جرد پادالکی در نقش سم وینچستر ، و جنسن اکلس در نقش دین وینچستر – برادرانی که در سراسر کشور امریکا شیاطین و دیگر شکل‌هایی از موجودات ماورا طبیعی را شکار می‌کنند که اغلب مردم اعتقادی به وجود آن‌ها ندارند. داستان این مجموعهٔ تلویزیونی، بر گرفته‌شده از افسانه های محلی، و بررسی اساطیر مسیحی است. شیاطین دشمنان اصلی شخصیت‌های اصلی سریال در سراسر این مجموعه را تشکیل می‌دهند.

این مجموعه توسط برادران وانر تولیدشده و تولیدکنندگان اجرایی فعلی این سریال ام سی جی، رابرت سینگر، جرمی کارور، فیل اسکریچیا، و آدام گلاس هستند.کیم منرز، تولیدکننده اجرایی سابق مجموعه، در طول تولید فصل چهارم سریال در اثر بیماری سرطان ریه درگذشت.

سریال، ابتدا کار خود را در ونکوور کانادا بر روی شبکهٔ دابیلیو بی، که اکنون بخشی از شبکه ی تلوزیونی سی دبلیو است، آغاز کرد. قسمت اول مجموعه به نام اغاز در تاریخ 13 سپتامبر پخش شد و میزان بینندگان این قسمت، در حدود ۵٫۶۷ میلیون نفر تخمین زده شد.

 با رتبه‌بندی‌ها و میانگین بینندگان بالای چهار قسمت اول فصل، دابلیو بی تصمیم گرفت که مجموعه را تا یک فصل کامل ادامه دهد. کریپک شخصاً مجموعه را برای سه فصل برنامه‌ریزی کرده بود اما بعد از آن تصمیم به انتشارش تا پنج فصل گرفت.

در ۱۳ فوریه سال ۲۰۱۴، سی‌دابلیو مجموعه را برای فصل دهم تمدید کرد.هم‌چنین تهیه‌کنندگان سریال، از قطعی شدن حضور میشا کالینز  و مارک شیرد به‌عنوان بازیگران اصلی این فصل خبر دادند.

هم اکنون این سریال در حال پخش قسمت های پایانی فصل دوازدهم است وشایعات بر این اساس هستن که تهیه کنندگان و شبکه ی سی دبلیو فصل سیزدهمی هم برای ببیندگان تدارک دیده اند .

  • ۹۶/۰۱/۰۸
  • علی رنجبر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی