film 011

در مور فیلم های روز دنیا و اهنگ

film 011

در مور فیلم های روز دنیا و اهنگ

film 011

وب در حال حاضر دارای چهار صفحه هست حتما از صفحه های دیگر نیز دیدن کنید.
(نظرات شما باعث دلگرمی ماست)
کانال اختصاصی سریال Supernatural ما رو حتما در تلگرام دنبال کنید
لینک کانال در پایین وبلاگ در قسمت پیوند ها در دسترس است .

  • ۰
  • ۰

از زمانی که اعلام شد بتمن جدید در ادامه‌ی “مرد فولادین”، یعنی بتمن در مقابل سوپر من : طلوع عدالت” معرفی خواهد شد، این سوال برای بسیاری از طرفداران یکی از محبوبترین شخصیت‌های کمیک و Pop Culture شش دهه‌ی اخیر مطرح شد که آیا بتمن فیلم انفرادی خود را نیز خواهد داشت یا خیر.

حال طبق اخبار رسیده از کمپانی برادران وارنر، این شرکت به احتمال زیاد اولین فیلم انفرادی بتمن را با کارگردانی بن افلک در سال 2018 روانه‌ی سینماها کند.

افلک پیش از این در دو فیلم argo و The Town هم بر صندلی کارگردانی نشسته و هم بعنوان نقش اول در مقابل دوربین حاضر شده است و هر دوی این فیلم ها نیز چه از لحاظ تجاری و چه از نظر منتقدین، آثاری موفق محسوب میشوند.

قرار است تا “کریس تریو” که برای قلم زدن فیلمنامه‌ی آرگو موفق به کسب جایزه‌ی اسکار بهترین فیلمنامه شده بود، نوشتن داستان و فیلمنامه ی فیلم بتمن را به عهده بگیرد. کمپانی برادران وارنر نیز احتمالا این فیلم را در نوامبر 2018 و همزمان با اکران فیلم “کاپیتان مارول” از جانب شرکت مارول روانه‌ی سینماها کرده و تنور بازار ابرقهرمانان را بیش از پیش داغ کند.

  • ۹۴/۰۴/۰۵
  • علی رنجبر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی